Az Amazon minden évben megrendezendő akciós eseménye a Prime Day, ami idén júliusban is lezajlott.
Az Amazon Prime Day az év egyik legnagyobb vásárlási eseménye online területen. Általában jobb árakkal lehet találkozni a Black Friday-es áraknál, ezért idén is találgatták, hogy vajon mi lehet majd a kínálat. Az biztos, hogy végül a Prime Day magához képest eddig a legjobb értékesítést, és eladási mutatókat produkálta, de persze nem kell versenyezni ezeknke az események, hiszen külön-külön mind megállják a helyüket.
Az Amazon Prime Day-re idén is sokan kíváncsiak voltak – értesült a HelloBlackFriday e-commerce hírportál.
- Az esemény 2017-ben 30 órán át tartott, ezt idén 36-ra növelték.
- Az Amazon a korábbi évekhez képest sokkal nagyobb mértékben csökkenti az árakat a különböző Echo, Fire és Kindle termékeken, valamint egy sor más terméken, például PC-alkatrészeken, játékeszközökön, kiegészítőkön is.
- Az Amazon már több mint egy éve megvásárolta az okostelefonokat, tableteket, e-olvasókat, a tévékészülékeket, az intelligens hangszórókat és más eszközöket, amelyeket eladásra kínál. Az első nap kizárólag az Amazon Prime előfizetőknek szól, ahol már lehet válogatni az akciós termékek közül.
- Az Amazonnak nem csak több ajánlatot kellene kínálnia, mint, amit fekete pénteken tapasztalunk, de néhány nagyobb árengedményt is, már csak az esemény hosszabb időtartama miatt is.
- A Prime előfizetők, a plusz egy napon túl egyéb juttatásban is részesülnek, például hozzáférhetnek az Amazon Prime Video szolgáltatáshoz is.
A Prime Day idén is sikeresen lezajlott, és nagyjából meg is valósultak az előrejelzések. Mindenesetre sokkal nagyobb elérést generált idén az esemény, jövőre pedig talán még több vevő vásárol majd be ezekben a kedvezményes nap