Nem túlzás bizony, a szeretet ünnepe megállíthatatlanul közeledik! Ugyan a halandó ember csak int egyet a kezével, mondván „hol van az még!”, de vállalatvezetőknek, KKV-k vezetőinek, alapítványoknak, rendezvény szervezőknek, üzletláncoknak, kisebb vagy nagyobb vásárlókörrel, partneri kapcsolatokkal rendelkező cégeknek már kötelezően gondolni kell a karácsonyi reklámajándékozásra.
A karácsonyi reklámajándékok nem feltétlen a karácsonyi zsongás kellős-közepén érik el céljukat. Ha igazán ütős és minden centiméterében megtervezett kampányban gondolkodunk, akkor már az adventi időszak legelején bevethetők. Így már ugye, hogy realizálódik a címbéli kijelentés?
Legyen Ön kezdő vagy már évek óta aktív tagja a piacnak abban teljesen biztos lehet, hogy a megmaradásnak első számú feltétele, hogy mindig újat kell felmutatni, és azt az újat hamarabb kell kitalálni, meglépni, mint ahogy a konkurenciának is eszébe jut. Mert eszébe fog jutni!
A karácsonyi reklámajándék ilyen szinten hármas célt szolgál:
- megerősíti a vásárlót, megrendelőt abban, hogy „jól döntöttem!”
- megköszönni a vásárlónak, megrendelőnek a bizalmat,
- képes új vásárlóval, megrendelővel bővíteni meglévő ügyfélkörét
Naná, hogy mindenki szeret ajándékot kapni! A karácsony pedig szinte csak erről szól, így a nagy ajándékozási adok-kapok hajrában, a reklámdömping, a plakátkampányok és internetes reklámok erdejében marad egy ösvény a direktmarketing azon szegmensének, ahol úgy reklámozhatja cégét, hogy valóban kézzel fogható, akár hasznos, egész évben használható ajándékot ad, diszkréten, kreatívan emblémázva.
Ehhez csak meg kell találni a karácsonyi reklámajándék sokasága között azt a terméket vagy termékcsaládot, amit kontextusba tud helyezni cége profiljával, hogy az ajándéktárgyat kettős mondanivalóval ruházza fel.
A karácsonyi forgatag reklámfelhozatalában egy költséghatékony, ám mégis elegáns marketing megoldás a reklámajándékozás! A karácsonyi reklámajándékok készítéséről, ajándéktárgyakról bővebben is olvashat, ide kattintva!